loading...
جی نت همه چیز داره
رها بازدید : 25 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

 

حتی اگر بدانم فردا دنیا تکه تکه خواهد شد، باز هم درخت امیدم را عاشقانه خواهم کاشت، نه برای برداشت میوه اش، برای آنکه افسوس "نکاشتن" را با خود حمل نکنم.

.

.

.

.

اگر پرنسسی منتظر امدن شاهزده با اسب سفید باش
اگر دختر اشپزی همان حمال شهر سراغت خواهد امد

.

.

.

.

بعضی حرف ها را “نباید زد”
بعضی حرف ها را “نباید خورد”
بیچاره دل چه میکشد میان این “زد” و “خورد”

.

.

.

.

.

تو بازی زندگی چه خوبه بگی منو عشق ام
شما همه

.

.

.

.

مهربانی یعنی اینکه:
اگه تو یه راهی با هم باشیم و ناگهان یه خرس دنبال‌مون کنه؛ من به خاطر تو آهسته‌تر فرار می‌کنم ...

.

.

.

.

عجیب است حتی رفتگر هم با نفرت نگاهم میکند!!!
انگار ریختن برگها هم تقصیر من است!!!

.

.

.

.

دلهاتان را از دنیا بیرون کنید
پیش از آنکه بدنهاتان را از آن بیرون کنند . . .

.

.

.

.

.

قانون صف:اگر شما از یک صف به صف دیگری بروید،سرعت صف قبلی بیشتر از صف فعلی خواهد شد.
قانون تلفن:اگر شماره ای را اشتباه گرفتید،آن شماره اغلب اشغال نخواهد بود.
قانون تعمیر:بعد از این که دستتان حسابی گریسی شد،بینی شما شروع به خارش می کند.
قانون کارگاه:اگر چیزی از دستتان به زمین افتاد،قطعاَ به پرت ترین گوشه ی ممکن خواهد رفت.
قانون رو به رو شدن:احتمال رو به رو شدن با یک آشنا،وقتی با کسی هستید که مایل نیستید با او دیده شوید،افزایش میابد
قانون اثبات:وقتی می خواهید به کسی ثابت کنید،یک ماشین کار نمیکند،کار خواهد کرد.
قانون بیومکانیک:نسبت خارش هر نقطه از بدن با میزان دسترسی آن،نسبت عکس دارد...

.

.

.

.

.

خشم احساسي است كه باعث ميشود زبانتان سريعتر از فكرتان عمل كند.

.

.

.

.

.

برای زندگی بهتر بیشترین ها را داشتن کافی نیست بلکه بهترین هارا داشتن کافی است.

.

.

.

.

وقتی گرسنه ای یه لقمه نون خوشبختیه.
وقتی تشنه ای یه قطره آب خوشبختیه.
وقتی خوابت می آد یه چرت کوچیک خوشبختیه.
خوشبختی یه مشتی از لحظاته ...یه مشت از نقطه های ریز که وقتی کنار هم قرار می گیرن یه خط رو می سازن..

.

.

.

.

حالا که آمدی
حرفِ ما بسیار،
وقتِ ما اندک،
آسمان هم که بارانی‌ست ..

.

.

.

.

اگر دیگر همه از آب گل آلود ماهی میگیرند،
از بدیشان نیست،
آبهای تمیز دیگر ماهی ندارند.

.

.

.

.

.

اینکه نامش زندگیست اینگونه مرا کشت
وای بحـــــــــــــــال آنکـــــــــــــــه نامش؛
مرگ
اســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت

.

.

.

.

وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها می کند
پرهایش سفید می ماند
ولی قلبش سیاه میشود
دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست
اسراف محبت است
دکتر شریعتی

.

.

.

.

اگر یک تخم مرغ توسط نیروی بیرونی بشکند
زندگی پایان می یابد
اگر یک تخم مرغ توسط نیروی درونی بشکند
زندگی آغاز می شود
بهتـــرین چیــــزها از درون اتــــفاق می افتد

.

.

.

.

.

بعضی ها فکر میکنن گرگ شدن تنها راهه
این ادم ها لای پنبه بزرگ شدن
نمی تونن ادم باشن
اخه نمیتونن از خوشون دفاع کنن
واسه همین ریسک نمی کنن
همون بهتر که ادم نیستن (فشنگی لیاقت اینکه هر کسی نمیتونه داشته باشه )

.

.

.

.

.

قدر دل را کسی میفهمد که دل شکسته باشد
پس دلت را ارزانی این ادم بکن
قدر عشق را کسی میفهمد که
از عشق ضربه خورده باشد تونیز کمک اش کن دست اش را بگیر
قدر دنیارا کسی میفهمد که دنیارا از دست بدهد
قدر پدر مادر را کسی میفهمد که
از دست داده باشد
میبینید ؟
ادم تا چیزی را از دست ندهد قدرش را نمی داند

.

.

.

.

من زندگي را دوست دارم
ولي از زندگي دوباره مي ترسم!
دين را دوست دارم
ولي از كشيش ها مي ترسم!
قانون را دوست دارم
ولي از پاسبان ها مي ترسم!
عشق را دوست دارم
ولي از زن ها مي ترسم!
كودكان را دوست دارم
ولي از آينه مي ترسم!
سلام را دوست دارم
ولي از زبانم مي ترسم!
من مي ترسم ، پس هستم
اين چنين مي گذرد روز و روزگار من
من روز را دوست دارم
ولي از روزگار مي ترسم!
******مرحوم حسین پناهی******

.

.

.

.

.

خاطرات
ما چيستيم ؟!
جز ملکلولهاي فعال ذهن زمين ،
که خاطرات کهکشان هارا
مغشوش ميکند !
*****مرحوم حسین پناهی*****

.

.

.

.

.

برای رسیدن به قله موفقیت میبایست در زندگی سه کلمه را فراموش کرد :
نمیتونم
نمیدونم
نمیشه
توانایی هر کاری رو که بخوای خدا بهت میده
دانایی هر چیزی رو که بخوای میتونی کسب کنی
انجام هر کاری رو که بخوای خدا برات ممکن میکنه
پس میتونی
میدونی
میشه...

.

.

.

.

.

خرها زیاد هم خر نیستند !
بلکه موجودات وظیفه شناس خجالتی هستند که ” نه ” گفتن را نیاموخته اند . . . !

.

.

.

.

.

روزی دو نفر در جنگل قدم می زدند.
ناگهان شیری در مقابل آنها ظاهر شد..
یکی از آنها سریع کفش ورزشی اش را از کوله پشتی بیرون آورد و پوشید.
دیگری گفت بی جهت آماده نشو هیچ انسانی نمی تواند از شیر سریعتر بدود.
مرد اول به دومی گفت : قرار نیست از شیر سریعتر بدوم. کافیست از تو سریعتر بدوم…
و اینگونه شد که شاخه ای از مدیریت بنام مدیریت بحران شکل گرفت !

.

.

.

.

.

.

ریختنی‌تر از خون ِ تو
آبرویی بود که نریخت
تا خون ِ تو ریخته شود

.

.

.

.

.

آخرین حرف دلم : عشق هرگز نمیمیرد مگر اینکه عشاق بی وفا باشند . .

.

.

.

.

خاطره یعنی یک سکوت غیرمنتظره میان خنده های بلند...

.

.

.

.

.

گاهی پروانه ها هم اشتباه عاشق می شوند به جای شمع گرد چراغ بی احساس خیابان می میرند.

.

.

.

.

.

هرگز با آدم نادان مجادله نکنید.تماشاگران ممکن است نتوانندتفاوت بین شما را تشخیص دهند.

.

.

.

.

مادرم به من میگفت:
اگر یک سرباز شوی،ژنرال خواهی شد
اگر یک راهب شوی،روزی پاپ خواهی شد
و در عوض من یک نقاش، و در نهایت پیکاسو شدم.
‏{پابلو پیکاسو‏}‏

.

.

.

.

.

ارامش در طوفان،سلاح عاقلان است

.

.

.

.

بدترین رفیقها اونایی هستند که یه روز برای درد دلهات ، دلسوزی می کنندو یه روز دیگه با همون درد دلها ، دلت رو می سوزونند

.

.

.

.

.

براي كار كردن كافي نيست كه انسان پشت يك ميز بنشيند، بلكه بايد خود را
در هنگام كار از همه ي انديشه هاي گوناگون پاس داشته و در امان نگاه
دارد. - آندره موروا

.

.

.

.

.

عبادت بی صداقت حقه بازیست
اساس مسجدش بت خانه سازیست
چرا انسان نمی خواهد بداند
وضوی بی صداقت اب بازیست.

.

.

.

.

.

اگر سرابی را دیدی تظاهر کن که سیرابی
مگذار به دروغش افتخار کند …

.

.

.

.

آفتاب به گیاهی حرارت می دهد که سر از خاک بیرون اورده باشد.(کورش کبیر)

.

.

.

.

مشکلات انسان های بزرگ را متعالی می سازد وانسان های کوچک را متلاشی.

.

.

.

.

نبرد های زندگی همیشه به نفع قویترین ها پایان نمیپذیرند
بلکه...
دیریازود برد با آن کسی است که بردن را باور دارد
باور کن که برد از آنِ توست تا همیشه پیروز شوی

.

.

.

.

با همه چیز درآمیز و با هیچ چیز آمیخته مشو...
در انزوا پاک ماندن نه سخت است, و نه با ارزش...

.

.

.

.

.

وقتی به چیزی که آرزوشو داشتی میرسی،تازه میفهمی آرزوش از خودش قشنگتر بود!

.

.

.

.

.

در دنیا جا برای همه کس هست پس بجای اینکه جای دیگران را بگیری جا خود را پیدا کن

.

.

.

.

.

در عرض 1 دقیقه میشه یه نفرو خورد کرد
در عرض 1 ساعت میشه کسی رو دوست داشت
ودر 1 روز فقط یک روز میشه عاشق شد
ولی یه عمر طول می کشه تا کسی رو فراموش کرد .......

.

.

.

.

.

نسبت سطح بال زنبور به بدن او ، بسیار کم است
با توجه به قوانین آیرودینامیک، پرواز ممکن نیست
اما زنبور این را نمیداند و پرواز میکند

.

.

.

.

توی بازی ها ، هنر اینه که آدم با حالت هارد ( سختی بالا ) تا آخر بره
الان تو جامعه هم بازی پاکی رسیده به قسمت سختش ،اگه هنر داری الان خوب بازی کن
بپا گیم اور نشی
یه دونه صلوات بفرست و لایک رو بکوبون

.

.

.

.

.

.

گاهی وقتی با خودم زیاد فکر میکنم به این نتیجه میرسم ک باید کم فکر کنم...

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به این وب سایت خوش اومدین امیدوارم که از اینجا خوشتون بیاد و باز هم به ما سر بزنید . اگر ثبت نام کنید میتونید از امکانات بیشتری استفاده کنید . موفق باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 103
  • بازدید کلی : 3,139