loading...
جی نت همه چیز داره
رها بازدید : 27 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

 

نصیحت های معکوس abas به شما:
رفیق یه وقتایی فشار زندگی و درد بهت انقدر زیاده که لازمه بری جلو آینه...زل بزنی تو چشای خودت یهو داد بزنی نننننننه ...
بعد دستتو ببری بالا...محکم بخوابونی زیره گوش خودت
...یهو سرت رو محکم بکوبی به آینه شیشه هاش خورد شه از روی صورتت خون چکه کنه .....
بعدش با صورت خونی بری از تو کابینت اسید برداری بپاشی روی صورتت کلا پوستت بره.....
یهو چشمت به چرخ گوشت بیوفته بری چرخ گوشت رو برداری دستت رو بندازی توش انگشتات چرخ شه.....
بعدش انگشت کوچیکه پات رو هی بکوبی به لبه مبل...
آره رفیق اینطوری سبک میشی و دردت کمتر میشه...
لایک= آره عباس جان من امتحان کردم جواب داد, مرسی از راهنماییت باز هم مارو نصیحت کن حتما!!!خخخخخ

.

.

.

.

یه ماهه کلاس عربی میرم یه جمله یاد گرفتم گفتم شما رو هم از پیشرفتم باخبرکنم:
استهلوا یا ایها الذین الخندون و لا لایکون البسات العباس الام ال223 .......
"اسهال بگیرید ای کسانی که به پستهای عباس میخندید اما لایک نمی کنین ....!!!
لایک= ههههه خندیدیم,موش کور بخورت که نفهمه چی خوردت با نمک!

.

.

.

نشسته بودم سر کلاس مامانم بهم اس داد: 300 هزار تومن ترمی بابای بدبختت داره واسه دانشگاهت پول میده (آره شبانه س)اونوقت تو سر کلاس گوشیتو چک میکنی ببینی کی اس داده الاغ؟؟؟
محبت مادر و فرزندی یعنی این بیچاره,اونوقت برو پول بده پراید و پسته بخر!!!

.

.

.

.

مام مکالمات من و بابام در طی سال:
«بیا ببین این گوشی من چشه
بزن اخبار گوش کنیم
بزن 3
چراغا رو خاموش کن
خونه سرد شد کولرو خاموش کن
چشات درنیومد پای لپ تاپ؟»
اگر چیزی از قلم افتاده شما ادامه بدین!

.

.

.

هنــوزم هستــن کســایی که زنـــگ می زنن مــزاحمــت میــشن و در جــواب ٍ شمــا ؟؟ گفــتنتــون می گــن : مــن ُ نمی شنـــاسی ؟؟؟
نســلشـون منقــرض نشــده لامصبـــا :)

.

.

.

.

داداش ٍ 5ســالم با بستــه پفــکش اومــده تو اتــاقم میــگه : امیـــر ؟! بیــا این بــرا تو !
مــن : مــرسی ! چی شده مهــربون شدی ؟؟ (نیــگا توش کــردم دیــدم هیچــی توش نی به جــز خــورده پفــک)
داداشــم : آخــه به خــدا گفــتم اگــه داداشیــم خــوب بشــه دیــگه اذیتــش نمی کنــم خــورده پفــکارو میــدم بش بخــوره (بعــدشم اومــد مــاچم کــرد رف )!
مــن:|
یعنـــی فحشــم می داد انقــد زورم نمی اومــد!!!
داداش ٍ دارم مـــن ؟؟؟

.

.

.

.

دختــر داییــم 4ســالشه اومــده میــگه : امیـــل ؟؟ بـاست نقــاشی تشیــدم!
مــن : عزیــزم بده ببیــنم!
دختــر داییــم : مــن ُ دوش دالی ؟؟
مــن : معــلومه جیــگر !!
دختـــر داییــم : خیــل ٍ خــب ! این تویی اینــم منم ... اینــام بچــه هــامونن!!
مــن:)) پــس اون یــکی برگــه تو دستـت چیــه ؟؟
دختــر داییــم : اون ُ نیــشون نیــدم دیده!
مــن : چــرا اونــوخ ؟؟ چیــه مــگه ؟؟!
دختــر داییــم : این ُ آخــه باســه این تشیــدم اَده بم بگــی دوشــم ندالی بت بدم ولــی تو آرتمیــس ُ دوش دالــی دیده ؟؟
مــن: خخخخخ! آره دوش دالــم ... حــالا نیشــون بده بیــنم چیه ؟؟
آرتمیــس : ایــن منــم دالــم گلیــه می تنــم ... اینــم آرتیــن ٍ (داداشش) اینــم بــابــا و مــامــانمـن دالــن با تو دعــوا می تُنن چٍــلا آرتمیــس جـون ُ دوش ندالـــی ؟؟
مــن : مــن غــلط بکنــم تو رو دوس نداشــته باشــم ؟!
آرتمیـــس : امیــل ؟ میــذالی رو کچ ٍ دستــتم نقــاشی بتشــم ؟؟
مــن : بیــا بکش!
آرتمیـــس : خــاک تو ســلَم این که جــا ندالــه!! مــن شــوور ٍ شلختــه نمی خــوامـــااااا ؟؟!! نیــداش تن ! اینـا چیــه ؟؟! بذال بیــالم پاکشــون تُــنم عمــه جــون نَــده امیــل ٍ مــن ُ حــواست بش نیس!
مــن:|||
خــدایا اینــا بچــن ؟؟؟! دختـــر دایی زبــون بـازه دارم مــن ؟؟!!
" مــامــان چــرا می خنــدی الان ؟ بگــو به مــن "

.

.

.

.

چندروزپیش یه استادجدبداومده بودواسمون!وقتی اومدتوی کلاس ربع ساعت اول من فکرمیکردم داره بهم لبخندمیزنه ومنم هی لبخنددل انگیزتحویلش دادم!نگوقیافش این مدلی بوده!اینوبعدازاون ربع ساعت فهمیدم!البته دیگه دیربودچون الان استاده فکرمیکنه من خل تشریف دارم!!!هی روزگار!!!!!!!!!!!!!!

.

.

.

.

امروز معلم نداشتیم ما هم کلاسو رو سرمون گزاشته بودیم منم بقل در وایساده بودم در کلاس ما هم یه ذره گیر داره خلاصه انقدر سر و صدا کردیم که ناظممون اومد دم در هی در میزد میگفت درو باز کنید ماهم از پشت درو گرفته بودیم الکی میگفتیم واااای خانم ما این پشت گیر کردیم واااای حالا چه کار کنیم ؟ ناظممونم بدبخت تا اینو شنید گفت خون سرد باشید الان زنگ میزنم کلید ساز یهو خر خون کلاس داد زد نهههه خانم دروغ میگن درو از پشت گرفتن!!!!! وااااای ناظممون تا اینو شنید یه نعره ای زد هممون عین پشه چسبیدیم به دیوار الانم بنده با انظباط 15 در خدمتتونم!!! دی!

.

.

.

.

به مامانم میگم:بابا چرا اینقدر موقع خوردن غذا سرو صدا میکنه(همون ملچ ملوچ خودمون)میگه دندون نداره بیچاره.دندوناشو به خاطر خرج شماها فروخته!!!!!
دندونای بالایی بابام: :|
دندونای پایینی بابام: :O
خوب مادر من بهونه بهتر نداشتی؟این چه حرفیه آخه؟

.

.

.

ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯ ﭘﯿﺶ ﺗﻮ ﺁﺳﺎﻧﺴﻮﺭ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺑﺎ ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﺑﺎ ﺑﺮﺍﺩﺭﻡ ﺣﺮﻑ
ﻣﯿﺰﺩﻡ . ﺍﻭﻥ ﻫﯽ ﻣﯿﮕﻔﺖ ﮐﺠﺎﯾﯽ؟ ﭼﺮﺍ ﻧﻤﯿﺎﯼ ﭘﺲ؟ ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ
ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺍﻻﻥ ﺗﻮ ﺁﺳﺎﻧﺴﻮﺭ ﻃﺒﻘﻪ ﭼﻬﺎﺭﻣﻢ . 10 ﺛﺎﻧﯿﻪ ﻣﻮﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺩﺭ
ﺁﺳﺎﻧﺴﻮﺭ ﺑﺎﺯ ﺑﺸﻪ ﯾﻬﻮ ﯾﻪ ﺻﺪﺍﯼ ﻧﻌﺮﻩ ﻭ ﭘﺸﺖ ﺑﻨﺪﺷﻢ ﺻﺪﺍﯼ
ﻓﺤﺶ ﺯﻥ ﻫﻤﺴﺎﯾﻤﻮﻥ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪ . ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺭ ﺁﺳﺎﻧﺴﻮﺭ ﺑﺎﺯ ﺷﺪ ﺩﯾﺪﻡ
ﺯﻥ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺮﺍﺩﺭﻣﻮ ﺟﺮﺭﺭﺭﺭ ﻣﯿﺪﻩ ! ﺑﻌﺪﺍ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺩﻭ ﺗﺎ
ﺁﺳﺎﻧﺴﻮﺭﺍ ﻫﻢ ﺯﻣﺎﻥ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﭘﺎﯾﯿﻦ، ﺩﺍﺩﺍﺵ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﻣﻨﻢ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﻩ
ﻣﻨﻢ ﻧﻌﺮﻩ ﺯﺩﻩ ﮐﻪ ﻣﻨﻮ ﺑﺘﺮﺳﻮﻧﻪ ﮐﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯽ ﺯﻥ ﻫﻤﺴﺎﯾﺮﻭ ﻗﺒﺾ
ﺭﻭﺡ ﮐﺮﺩﻩ :|

.

.

.

یارو زنگ زده به مبایلم میگه:سلام ببخشید امیرعلی؟
من:بعله خودم هستم.
یارو:ببخشید پس اشتباه زنگ زدم خداحافظ.

.

.

.

.

فدای چشماتم!می دونی چرا؟
چون هر وقت بهش نگاه می کنم خودم رو توش می بینم.
بزن لایکو

.

.

.

.

چقــدر باید بگذرد؟؟
تا مـن
در مـرور خـاطراتم
وقتی از کنار تــو رد می شوم.
تنـــم نلــرزد…..
بغضــم نگیــرد…..

.

.

.

.

اين دستماله که مامان داره باهاش پنجره رو تميز ميكنه چقدر شبيه شلوار منه؟‏!‏‏!‏‏‏!‏ (سؤال اين روزهاي اكثر خانه هاي ايراني‏!‏‏)‏

.

.

.

آيا ميدانيد راني به انوان غير قتصادي ترين نوشيدني سال انتخاب شده؟
چون تمام انرژيحاسل از نوشيدنش صرفاون دو تا تيكه ميوه باقيموندهته قوطي ميشه...
خودم كشفش كردم...

.

.

.

نحوه حرف زدن من و مخاطب خاصم
اگه اون یه کار اشتباهی بکنه و من نبخشمش میگه چقدر بی احساسی
اما اگه من یه کار اشتباهی انجام بدم و بگم ببخشید میشه باشه نصف اراک مال تو اما دیگه صداتو نشنوم

.

.

.

چقدر خوبه وقتی والدینمون مارو صدا میکنن و ما نمیتونیم جوابشونو بدیم سر موقع نماز باشیم
نه جایی که بهشون محل نندازیم
به افتخار همشون

.

.

.

عاشقــــتم...!!* مــــخاطب عــــــــــام*.­..!! :)ستاد ضد حال زدن به هرچی مخاطب خاصه...!!

.

.

.

.

یارو زنگ زده میگه شماره خونمون قطع شده .
میگم :خوب شماره برام بفرست تا وصلش کنم
بعد اس ام اس داده نگاه میکنم تا شماره موبایلشو فرستاده .
خوب ما با کیا شدیم 70 میلیون

.

.

.

.

دیروز به یه دختر توخیابون گفتم معذرت میخوام ساعت چنده ؟
جواب شنیدم درسطح تیم ملی......
گفت تاجونت در بره
باخودم گفتم بازم شکرخدا که آدرس جایی نپرسیدم وگرنه سومین وهفتمین روز چهلمین روز سالگرد وخود تشییع جنازه رو همونجا یکجا برگزار میکرد....

.

.

.

.

انقدر دولا دولا دویدند تا ما بتوانیم راست راست راه برویم
برای شادی روح همه شهدای اسلام{صلوات}

.

.

.

اختصاصــی شِــــــــــــرِِک!
مخاطــــــــــــــــــب خاصــم پیام داده میـــــــــگه دوســـــم داری؟
(گفتــــــــم اول میگـــــــــم نـه بعــــد کـه گفت چــــرا؟بگـم خو آخه مـن عاشقــــتم،دوســــت ندارم،خلاصــــــــــــه از این لوس بازیـا!)
فرســــــتادم:
نــــــــه!
الان دیـــــقاً یـه هفتــــــــــه س گوشِِیــــــــــشو خامـــــــــوش کـرده!
................................................................................................
او وخ میــــگن دختـرا اعصـاب ندارن،ناراحـتم میـــــشن!دی:0

.

.

.

.

به نل بگویید در مزرعه به تو چه دیگر بد میگذشت که شبها گریه میکردی....
نکند...
نکند...
هه
چوپان آنجا هم دروغگو شد؟

.

.

.

.

یابَنی آدَم
اَنَااَقولُ لِلشَّیءِ کُن فَیَکونُ
اَطِعنی فی ما اَمَرتُکَ
اَجعَلکَ
تَقولُ لِلشَّیءِ کُن فَیَکونُ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ای فرزندآدم
من به هرچه می گویم(باش)می شود
مرادرآنچه به توامر کرده ام اطاعت کن
تا به هرچه بگویی (باش)بشود
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بچه ها واقعا زیبا نیس؟عجب خدایی داریم ما قربونش برم

.

.

.

.

.

شماره تلفن ما یک شماره بالاتر از شماره تلفن قالی شویی
موقع عید میشه دهنمون سرویس میکنن اینقد اشتباه میزنگم
یک بار اعصاب نداشتن زنگ زدن گفتن قالی شویی؟
گفتم بله بفرمایید
گفت خانوم فلانی هستم
گفتم اا خوبین؟ خانواده خوبن ؟ به آقا سلام برسونید
خانومه که تعجب کرده بود گفت فرش ما آمادس
گفتم بعله بعدازظهر بیاین ببرین
....
تقصیر خودشون بود خوب من چکار کنم :D

.

.

.

.

تذکر آتش نشانی به بعضی آدمای دست و دلباز:
لطفا هنگام حادثه زنگ بزنید نه تک زنگ

.

.

.

.

دیروز دارم ظرفای ناهارو میبرم تو آشپزخونه نمیدونم شمام مثه من عادت دارین با بشقابا برج میلاد بسازین یا ترجیح میدین چندبار برین تو آشپزخونه و برگردین خلاصه طبق معمول بابام ظرفارو میداد به منو منم هی میگفتم کمه بازم بده پدر گرامی هم غر میزد که میریزیشون.....
دیگه فول که شدم راهی آشپزخونه شدم که بابام گفت:خره (چیزیش نگیرین اصفانیا عادت دارن)اگه اینا ریخت سرتم گذاشتی روش!!!!!!
برگشتم گفتم چه جوری مثلا؟؟؟؟؟؟؟؟ 0؟O
میگه با همین بشقابا اینقد تو سرت میزنم تا بپوکه!!!!!!
من :((( تازه اشکم تو چشمام حلقه زد..........
هرکی مخالف کودک آزاریه لایک کنه..
ولی فک نکنم سر راهی باشم شباهت ظاهریم به بابام زیاده%

.

.

.

.

.

به حیف نون میگن والیبال چه ورزشیه ؟
میگه : مدل شدیدتر بازی “نزارین بادکنک زمین بخوره” !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به این وب سایت خوش اومدین امیدوارم که از اینجا خوشتون بیاد و باز هم به ما سر بزنید . اگر ثبت نام کنید میتونید از امکانات بیشتری استفاده کنید . موفق باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 116
  • بازدید کلی : 3,152