loading...
جی نت همه چیز داره
رها بازدید : 20 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)
آهنگ غمگین گوش میکنم مامانم میگه چته؟ چی شده؟ کی گذاشته رفته؟ چرا تو خودتی؟

آخ بمیری که بچمو اینطوری کردی!

آهنگ شاد گوش میکنم میگه خبرمرگش برگشت؟ الان باهاته؟ کیه طرف؟ چه شکلیه؟

دوسش داری؟ چند بار دیدیش؟

دیگه زدم تو فاز اذان !!  :|

.

.

.

اونروز رفتیم کوه میبینم عموم داره دنده غقب از کوه بالا میره میگیم چرا دنده عقب میری
میگه: شاید بالا جا نبود نشد دور بزنی
بعداز یه ربع میبینم داره دنده عقب پایین میاد من بهش میگم چرا دنده عقب پایین میای
میگه:بال جا بو دور زدم
من:l
ماشین:l
بالای کوه:l/;
اینم عموعه که ماداریم

.

.

.

.

داداشم یه هفتس داره میره بدنسازی!
رفتم توالت هرکاری میکنم شیر آب بازنمیشه!!!!!!!
بعد ازمشقت های بسیار اومدم بیرون!دیدم وایساده پشت در کرکر میخنده!
واقعا احسنت ب این خانواده ی جوگیرما!

.

.

.

.

بچه‌ها دور هم جمع شدن مثلا دارن مي‌جنگن، بهشون مي‌گم اسم چند تا پهلوان ايراني رو بگين، مي‌گن: اسپايدرمن، جومونگ، مختار!

.

.

.

.

.

.

ی روز بعد از ظهر تو اتاقم بودم ، داشتم کتاب میخوندم . اومدم بیرون میبینم مامانم همینجوری داره میگه خدا رو شکر . گفتم چی شده ؟!
گفتش : دارم خدا رو شکر میکنم که تونستی اعتیادت به اینترنتو ، ترک کنی ...
من:|
منم گفتم : شارژم تموم شده ...خخخخخخ
مامانم:|

.

.

.

.

ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺧﻮﻧﻪ،ﭘﺪﺭﺑﺰﺭﮔﻢ ﺗﺎ ﻣﻨﻮ ﺩﯾﺪ ﮔﻔﺖ:ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﯾﺎﺩ ﮔﺮﻓﺘﻢ اس ام اس ﺑﺪﻡ!
ﮔﻔﺘﻢ:ﭼﯽ ﻣﯿﮕﯽ؟!عمرا ﺍﮔﻪ ﯾﺎﺩ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ!
ﺍﯾﻨﻮ ﮔﻔﺘﻢ ﻭ ﺭﻓﺘﻢ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻗﻢ...
ﭼﻨﺪ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺑﻌﺪ ﯾﻪ ﻣﺴـﯿﺞ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻣـﻀﻤﻮﻥ ﺍﺯ ﻃﺮﻑ ﭘﺪﺭﺑﺰﺭﮔﻢ ﺍﻭﻣﺪ:ﮔـ... ﻧـﺨﻮﺭ...!! من :|

.

.

.

.

نوه ی عمو بزرگم چهار سالشه خورده بود زمين ،

گفتم بيا بوسش كنم خوب شه ،

برگشته ميگه : نميخوام تو زندگي زخم هايى هست

كه فقط يه نفر خاص بايد بوس كنه تا خوب شه!!!

 

فك كنم دوس دخترشو مي گفت :))

.

.

.

.

یه روز مامانم  گفت اسم ادکلن چیه من  گفتم چی چی دوباره پرسید گفتم چی چی دفعه سوم گفت بچه مگه نمی شنوی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ می گم اسم ادکلن چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟


(ممنونم دختران طوفان)

.

.

.

.

عکس العملهای خانواده بعد از اینکه من با سر و دستی خونین مال در اثر تصادف به خونه اومدم: مامانم: صاف میری حموم خودتو به جایی نمیزنی نجس کاری بشه داداشم: =)))))))))))))))) باز رفتی تو دیوار:)))))))) بابام:به بیمه خبر دادی؟ مامان بزرگم:شام خوردی مادر جون؟؟؟؟

.

.

.

.

پی ام سی آهنگ inna رو نشون میداد
مامانم پرسید خواننده ش کیه؟
گفتم inna !
گفت آره همین! پرسیدم خواننده ش کیه؟
گفتم inna دیگه!
گفت بیشعور دفه آخرت باشه مسخرم میکنی.سوال میپرسم درست جواب بده!!
من :
O

.

.

.

.

.

همکار پدرم با دخترش ( که منم یه ساله ازش خوشم میاد ) و خانومش که کلی هم دَک و پز دارن بعد مدت ها اومدن خونمون , از شانس فضایی منم اَد همون روز وضع معدم غاراش میش شده بود. اینا هم شیرینی خامه ای گرفته بودن منم که کلی واسه دختره تیپ زده بودم رفتم نزدیک دختره نشستم گفتم خوب سارا خانوم با درس و دانشگاه چه کار میکنید ؟
دختره داشت تعریف میکرد و منم یه شیرینی تر برداشتم که بخورم که مامانم از اون ور سالن بلند گفت اِاِاِ نخور اون شیرینیو پسر تو مگه اسحال نداری ؟؟؟؟!!!
منو میگی :'( دختررو میگی :o بابام رو میگی :D
یعنی همون موقع بدون هیچ حرفی رفتم تو اتاقم واسه,خدافظی هم نیومدم بیرون!
مامانه ادو ضایع کنه ما داریم !!!

.

.

.

.

.

به مامانم گفتم سشوارم سوخته ,سشوارش رو بهم میده میگه:اینو بگیر! خیلیییی عالیه!
هم جمع و جوره،
هم گرماش خیلیییی زیاده،
هم جنسش عالیه
هم..
فقط داری موهاتو سشوار میکنی‌ وسطش خاموشش نکن، دیگه روشن نمی‌شه!
مامانه ما داریم؟؟ فک و فامیله ما داریم؟

.

.

.

.

من یه جای بی ربط تو یه شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی کار میکنم، هر دفعه سرعتا میاد پایین، همه فک و فامیل زنگ میزنن فحشو میکشن بهم میگن چرا سرعت پایینه؟، نمیشه یه کاری کنه مال ما درست بشه؟ این همه پول از مردم میگیرین بازم سرعتتون پایینه؟ پول مارو پس بگیر نخواستیم!
دیروز عمه ام زنگ زده میگه پسرم پولای ماهانه شو جمع کرده اومده سرویس خریده، چطوری دلت میاد؟ ایشالا حرومت باشه! من: :|
فک و فامیله داریم؟

.

.

.

.

.

بچه اومده به داداشم میگه. جون این خانم یه جفت جوراب بخر ،داداش من میگه من میخوام سر به تن این خانوم نباشه!! برو آقا بروووووووووووووو. فک و فامیله داریم؟

.

.

.

.

.

.

پسر داییم تو آژانس کار میکرده یه روز یه پیرزن سوار میکنه، بعد چند دقیقه گوشیش زنگ میخوره، حرفش که تموم شد، پیرزنه پرسید: کی بود؟
پسر دایی: :o:o
پیرزن: پسرم کی بود؟
پسر دایی: :o:o ...
پیرزن: مگه کری، میگم کی بود؟
پسر دایی با حالت ترس و شوکه شده: دوستم بود.
پیرزن: حالا چی میخواست؟
پسر دایی با حالت عصبانیت: دنبال زن فضول سن بالا میگرده تا ...
لا اله الا الله. فک و فامیله داریم؟

.

.

.

.

.

داشتم تلویزیون میدیدم یهو داداشم داد زد: کمک کمک ...!
پریدم تو آشپزخونه دیدم از ماکروویو آتیش میزنه بیرون ! نگو این شاهکاره خلقت داشته تو ماکروویو جورابشو خشک میکرده؟ آخه الان من چی بگم بهش؟
فک و فامیله داریم؟

.

.

.

.

با کلی ذوق و شوق رفتیم شیرینی تر خریدیم و رفتیم خونه دختر داییم... اما نامردا شیرینی خشکای یه هفته پیشو برامون با چایی آوردن... آی حرص خوردیم.. آی حرص خوردیم...

.

.

.

.

.

قبل از اينکه درسمون تموم بشه همه فک فاميلامون ميگفتن درست که تموم شد بگو برات کار پيدا کنيم حالا 4سال درسمون تموم شده فک فاميلامون رفتن که کار پيدا کنند فک و فاميل ما داريم؟

.

.

.

.

.

پسر عمو بابام را ميگفتن رفته خارج درس بخونه،الان گندش بالا اومده آقا زندان تشريف داره،فک و فاميله داريم؟

.

.

.

.

دوستم میپرسه فردا چرا تعطیله؟ میگم مبعثه… میگه مبعث کدوم امامه !؟
دوسته ما داریم ؟

.

.

.

.

پسرخالم می خواست بهم زنگ بزنه کلی معطلم کرد…خلاصه زنگ زد و بهم گفت حالت چطوره؟؟ منم گفتم به توچه ! مگه دکتری؟؟
اونم گفت ببخشید یادم رفته بود دکتر حیوانات نیستم ……..!
پسرخاله ست ما داریم؟؟

.

.

.

.

رفتیم عروسی این فامیل مذهبیمون ؛ افتادیم دنبال ماشین عروس یهو سر از از قبرستون در آوردیم
میگیم چی شده میگن میخوان یادی از اموات کنن

فک و فامیله ما داریم؟

.

.

.

.

.

با ماشین تصادف کردم .منو با دستو پای شکسته اوردن دم خونه.بابام میاد داد میزنه ماشینو داغون کردی....بابای با احساس داریم؟؟؟؟...

.

.

.

.

داییم سرما خورده بود پتو انداخته بود رو سرش خالم بهش میگه: داداش تو اگه دختر میشدی میترشیدی هااا.


داییم هم گفت : نترس مامان منم عین شماها قالب میکرد به یه نفر ! اون کارشو خوب بلده!!!


بابام و شوهر خالم تا دو ساعت غش غش از ته دل میخندید

.

..

.

.

نصفه شب با صدای دادو بیداد بابام از خواب پریدم دوییدم تو اتاقش دیدم تو خواب داره یکی و میزنه بعد یهو خندید بوووووووم از تخت افتاد پایین! بیدار شد منو دید خیلی جدی گفت سگا حمله کرده بودن همرو کشتم!!!! بابای ترسناکه من دارم؟!!!؟فک و فامیله داریم؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به این وب سایت خوش اومدین امیدوارم که از اینجا خوشتون بیاد و باز هم به ما سر بزنید . اگر ثبت نام کنید میتونید از امکانات بیشتری استفاده کنید . موفق باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 166
  • بازدید کلی : 3,202